Berbulu je aku tgk

Wednesday, December 16, 2015

Berbulu la..eiii bulu di merata rata..rimas i okeh..apa hal binatang berbulu ni?ni ha la si kaki empat yang dok berbulu ni..since i blik rumah ritu ade je menyempit merata rata..jalan sket tersepak..terpijak..dah sebok je dok menyenyendeng je kan..terrr la..terpijak hahaha..maap deh..ni tgh taip ni pon ade je menempek..

Ni la si kaki empat yang berbulu bulu..sibuk je menempek..panggil aja si hitam..sekor lagi sebijik mcm ni..cuma ekor die pendek..yang tu aktif..xlekat kat uma..pastu klo part membodek nak makan kemain manja wat la muka habis comei..memacam depa ni..tp depa la dok ceriakan uma..xde depa bosan gak..hahah..tu yg berbulu je aku tgk depa nih..heheh

12 comments:

  1. Comelnya..Teringin nak bela kucing lagi tp takut mati then merana jiwa menangis smbil meraung ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Comei bile die manje..klo die buat hal ase nak cekik jer

      Delete
  2. Si bulus hehe
    cik kumbang pun ada juga 2 ekor si bulus kat rumah ni hehe

    Cik kumbang follow blog awk ea :)

    Jom DIY:
    http://kumbangmerahbintikhitam.blogspot.my/search/label/DIY

    ReplyDelete
  3. Comelnya ! CN follow sini dari segmen http://www.cekgunorazimah.com/2015/12/end-year-giveaway-by-seindahcerita.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sape yg comei?kucing ke tuan kucing hahaha

      Delete
  4. Suka kucing tapi belum bersedia nak membelanya.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.