Hargai apa yang ada

Monday, November 30, 2015
Bila kau kehilangan baru kau akan sedar..
Kau akan menghargai setiap detik yang kau jalani..
setiap nafas yang kau hembus..
even sekecil kecil benda..
Kehilangan itu subjektif..
terpulang pada bagaimana kau mentaksirkannya..

Bagi aku..teruskan berjalan..berdoa..agar sesuatu kehilangan yang kau tempuhi itu bukanlah kehilangan yang sia-sia..moga ianya akan digantikan dengan yang sesuatu yang lebih berhak..




"Mengulang-ngulang doa itu ibarat mengayuh basikal.

Suatu saat nanti ia akan membawamu ke arah yang ingin dituju"

-KEEP PRAYER-



10 comments:

  1. Betul.. sangat terasa bila kehilangan.. nak2 pulak bila hati telah diserahkan.. :(

    ReplyDelete
  2. aizamia: itu la pasal..sedih kot..redha jela..da jadi kan..
    Puan wawa: singgah jugak..

    ReplyDelete
  3. lumrah.. bl depan mata x hargai.. bl dh xde bru terkenang

    ReplyDelete
  4. tu la kan sis..org..memacam kerenah

    ReplyDelete
  5. Kalau time ada depan mata kita selalu je tak perasan, tapi bila dah takde barulaa kita tersedar.

    ReplyDelete
  6. ana: tu la lumrah manusia..xpernah sedar..

    ReplyDelete
  7. tq untuk peringatan yang sungguh bermanfaat.. :)

    done follow.. ^^

    http://akubukaninnocent.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. nusha: itu la pasal...
    mohd nor:sesame..thanks

    ReplyDelete

Powered by Blogger.